çekmedik “kutsal”dan çektiğimiz kadar

bir blog açmaya karar verdiğimde niyetim sadece yeme-içme, bağ-bahçe, gezi-tozu işleri üzerine yazmaktı. işim gücüm ve diğer ilgi alanlarımı bu blogdan ayırmak kararındaydım.  işte tam da bu sebeble aylardır elimi süremiyorum bloga.

memleket gündemi tad vermiyor, huzur hiç vermiyor.

hem içerde hem dışarda süren savaşın tanığı olmak utanç verici.

kutsal sayılan herşey peşinden bu kadar acı getiriyorsa her türlü kutsaldan şüphe ediyorum.

benim bildiğim, bombadan, kurşundan, açlıktan gelen ölüm tevekkülle karşılanmaz.

en temel hakların “müzakere edilebileceği” kibri ile davranan insanların yol açtığı felaket orta yerde duruyor.

hepimize vicdan, akıl sağlığı ve ağız tadı diliyorum.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

